Skip to main content
Sarria

Os centros educativos sarriaos recibiron libros sobre educación, muller e igualdade

Por 9 Xullo, 2022Xullo 10th, 2022Sin comentarios

A Concelleira de Educación, Muller, Igualdade e Xuventude entregou aos responsables dos centros educativos sarriaos 34 exemplares dedicados ás diferentes etapas educativas e tamén para o profesorado dos centros. No caso da biblioteca foron 35 exemplares e 17 exemplares no caso da Escola Infantil Xela Arias. En total entre os oito centros 256 exemplares.

O presente proxecto encadrase dentro das seguintes medidas do Pacto de Estado contra a violencia de xénero: “Incluir en todas las etapas educativas, la prevención de la violencia de género, del machismo y de las conductas violentas, la educación emocional y sexual y la igualdad, incluyendo además en los currículos escolares los valores de la diversidad y la tolerancia” e “Desarrollar campañas de prevención y sensibilización con mensajes positivos, unitarios y adaptados a las exigencias de cada momento, implicando a la sociedad en su conjunto, y eligiendo los momentos más favorables para su difusión, como por ejemplo, los veranos. Esas campañas deben focalizarse en el rechazo al maltratador, y presentar ejemplos de mujeres fuertes y valientes, sin recurrir al cliché de las víctimas”.

Desenvolvéronse oito bibliotecas coeducativas para os colexios A Merced, A Asunción, Antonio Fernández López, Frei Luis de Granada, Escola Infantil Xela Arias e os insitutos, Gregorio Fernández e Xograr Afonso.