Skip to main content
Mar AMARIÑAXAViveiro

O porto de Celeiro acollerá un ano máis as súas Xornadas Técnicas

Por 1 Outubro, 2021Outubro 2nd, 2021Sin comentarios

O porto de Celeiro acollerá un ano máis as súas Xornadas Técnicas que este ano chegan a súa XXV edición e celebraranse do 25 ao 27 de novembro.

Este foro pesqueiro constitúe o simposio de referencia do sector, e a organización sinala que “considera que se trata de dun evento tradicional como punto de encontro obrigado para os profesionais, e no que teñen cabida todos os eslabóns do sector”.

A temática deste ano marca a responsabilidade de apostar por unha xestión sostible e respetuosa do ecosistema mariño. Aínda que o carácter multidisciplinar do evento recollerá temas de candente actualidade.

Entre os temas serán a contaminación mariña, a comercialización, o consumo de novas tendencias, os mercados, a seguridade alimentaria, o PPC, a pesca social-tripulacións, o reglamento de control, a pesca ilegal IUU; os desafíos internacionais da pesca, os informe de política pesqueira ou o escenario post-Brexit.

O cartel de expertos que analizarán toda esta temática está composto por diversos especialistas de recoñecida valía e prestixio na materia son:

Raúl García Rodríguez, coordinador de pesquerías WWF España,  que falará sobre La ley de pesca ante la crisis ecológica y social: coordinación y colaboración entre gestión pesquera y ambiental.

Paloma Rueda Crespo, Directora – Gerente del Centro Tecnológico del Mar-Fundación Cetmar Xunta de Galicia, que tratará a Sostenibilidad de los océanos y estado ambiental de nuestros mares: pesca bajura, caladeros limpios, análisis y diseño de criterios nacionales para la protección del mar.

Itziar Martín Partida, Subdirectora General para la Protección del Mar de la Dirección General de la Costa y el Mar, Los borradores de planes de ordenación del espacio marítimo y la zonificación de la energía eólica marina.

Torcuato Teixeira, Abogado, Secretario General de PescaGalicia, y Representante del del Consello Galego de Pesca ante el Observatorio de la Eólica Marina de Galicia. Responsable del departamento de comunicación de la Fundación FREMSS, El sector pesquero y su situación frente a los aerogeneradores marinos y su impacto negativo en la actividad.

Jorge L. Campos Uclés, Secretario de la Federación Andaluza de Cofradías, La importancia y relevancia socioeconómica de las cofradías de pescadores en españa. una deuda histórica: el reconocimiento profesional en la U.E.

Carmen Fernández Llana, Director del I.E.O perteneciente al Consejo Superior de Investigaciones Científicas CSIF. Gobierno de España, El papel del I.E.O. en la gestión de la política pesquera como pieza clave para la sostenibilidad de los recursos y el medio ambiente marino.

Joaquín Vidal Fernández, Jefe de Servicio de Personal Marítimo y Pesquero.  S.G. Sostenibilidad Económica y Asuntos Sociales Dirección General de Ordenación Pesquera y Acuicultura. SGP-MAPA. Gobierno de España, El nuevo marco normativo de las titulaciones náutico-pesqueras en españa: requisitos y atribuciones. modificación de la normativa de títulos náutico-pesqueros r.d.449/2020.

Francisco J. González Rodríguez, Director General de Pesca Marítima del Principado de Asturias. Gobierno de Asturias, El relevo generacional en el sector pesquero una problemática que pone en riesgo la viabilidad del sector.  la experiencia en marcha del principado de Asturias.

Tamén haberá dous moderadores Javier Fraga Díaz, director de ABANCA MAR e Basilio Otero, presidente de la Federación Nacional de Cofradías de Pescadores y de la FPCP Lugo. E participará Eduardo Baamonde, presidente de Cajamar-Rural.