Skip to main content

Por Rebeca Maseda

En aristocracias de todo o mundo, o rango e o título son primordiais. Ambientada  no mesmo mundo que o seu filme homónimo de 2019, a nova serie de Netflix de Guy  Ritchie, “The Gentlemen”, é un brillante espectáculo sobre legado, familia e as emocións  do auto-descubrimento. Aínda que a serie de televisión conta cun novo elenco de  personaxes, o seu concepto céntrase nun mundo criminal similar ao que Ritchie retratou  na súa película; polo cal, non é necesario ter coñecemento previo da mesma.

A serie comeza en Turquía co capitán do exército Eddie Halstead (interpretado con  encanto estoico por Theo James) e o seu equipo realizando controis na fronteira siria.  Eddie, de sangue frío e xeralmente afable, permanece tranquilo e sereno cando o  chaman abruptamente de volta á casa ante a noticia do deterioro da saúde do seu pai.  Ao chegar á suntuosa leira da súa familia, saúda á súa encantadora nai, Lady Sabrina  (Joely Richardson), á súa irmá menor Charly (Jasmine Blackborow) e ao seu irmán maior,  Freddy (Daniel Ings), coñecido pola súa desastrosa adicción á cocaína e ademais,  presunto herdeiro da propiedade e o ducado do seu pai.

A diferenza da familia real británica, estes aristócratas crean as súas propias regras.  Tras a morte do seu pai, Eddie e a familia descobren que el, como irmán menor, herdou  o título, a propiedade e todos os problemas e privilexios que trae consigo ser o  primoxénito. Desafortunadamente para Eddie, non só ten que lidar co colapso  provocado polas drogas de Freddy xunto co seu novo título.

Nos días seguintes á lectura  do testamento, descobre que os 15.000 acres da familia tamén albergan un sector dun  imperio de cannabis masivo baixo a supervisión do encarcerado Bobby Glass (Ray  Winstone) e dirixido pola súa filla, a impecablemente vestida e meticulosamente atenta,  Susie (Kaya Scodelario).

Forzado a honrar o acordo do seu pai coa familia Glass ata que poida calcular unha  estratexia de saída, Eddie atópase cunha serie de personaxes erráticos e absurdos. Desde  o astuto Stanley Johnston (Giancarlo Esposito), un multimillonario estadounidense  decidido a comprar a mansión Halstead, ata unha volátil organización criminal con sede  en Liverpool dirixida por unha aterradora figura relixiosa chamada “The Gospel”. Nada  na formación militar de Eddie podería telo preparado para navegar no mundo de Susie.  Con todo, a pesar dos tiroteos, as traizóns e os ataques con machete, Eddie dáse conta  lentamente de que vivir a vida de gánster podería ser unha contorna na que prosperar.

A actuación de James como Eddie funciona case como a dun home recto. É un piar  de calma no medio do caos constante, razón pola cal “The Gentlemen” ten tanto éxito.  Iso si, a medida que un desafío solucionado crea outro, a súa disposición tranquila  transfórmase en algo máis sinistro. Intrigado por Susie e a súa capacidade para facer as  cousas e manter un próspero negocio de cannabis, cada un ten formas distintas de  resolver problemas aínda que se atopan interesados o un no outro, mesmo cando a  sospeita tingue a crecente química entre eles.

Xestionar os activos da súa familia e o interese dos Glass é unha cousa, pero Eddie  tamén descobre que podería non ter a paciencia para manter ao seu irmán maior baixo  control. Eddie perde tempo e enerxía limpando as travesuras e bobadas de Freddy  mentres tenta desentrañarse do mundo da criminalidade que, por outro lado, segue  atraéndoo. As hilarantes e grotescas travesuras do herdeiro desprezado que involucran  un disfrace de pito no primeiro episodio da serie, volven para morder á familia no último,  “O Evanxeo segundo Bobby Glass”, case custándolle a Eddie todo o traballo por manter  o equilibrio. Aínda que Freddy parece predestinado a arruinar todo o que Eddie lle  encarga, o irmán menor nunca deixa de protexer ao maior.

Ademais dos seus escenarios absurdos e a gran cantidade de personaxes  desagradables, a estilización de “The Gentlemen” engade diversión e capricho á serie.  Desde os espazos pintorescos e o vestiario ata o uso de texto escrito en pantalla que  axuda ao público para manterse ao tanto dos diversos acordos, persoas e plans  esbozados. O espectáculo desenvólvese como unha cegadora rede de tumultos que  mantén ao espectador absorto durante os seus oito episodios.

Entretida, con travesuras, tramas e violencia sanguenta, “The Gentlemen”  soluciona os problemas que afectaron á súa predecesora cinematográfica, incluíndo  algunhas das representacións racistas, mentres se adhire ao estilo característico de  Ritchie. Ningún dos criminais da serie está atado a un alto terreo moral; fan o que é  mellor para eles e para as súas respectivas empresas, mesmo se iso significa apuñalar  aos aliados por detrás. Para Eddie, isto significa abrazar o poder da súa sinistra  ascendencia e penetrarse nunha escuridade que nin sequera sabía que posuía…

Crédeme… para non perdela!!!